Nyårsafton

Hej!
För det första ber jag om ursäkt för mitt senaste inlägg eftersom inte ens JAG förstår vad jag skrivit. För det andra tänkte jag berätta om nyårsafton som var igår. Jag var hemma med Julia Selin och Anna Engvall. Vi hade mycket trevligt med ganska god mat.
 
Menyn
Förrätt: Godis
Varmrätt: Potatisklyftor och morötter i ugnen, stekt fläskfile, sallad och bearnaisesås (till mig och Julia) Thaimat (till Anna)
Efterrätt: Kladdkaka med glass
 
När maten var slut spelade vi alfapet eftersom vi egentligen är tanter. Anna kom etta, Julia två och jag trea. När detta var slut tog vi bussen ner till stan för att se på fyrverkerierna nere i hamnen. De var jättemånga och jättefina och askan från dem ramlade ner i ögonen på alla som tittade. Nyårskänslan var superb! "Happy new year" av typ Abba spelades, tutor hördes, folk sprang och sa happy New York och gott nytt år och alla applåderade. 
 
När Annas bror skjutsat hem oss såg jag och Julia på Småstadsliv3 (Anna åkte hem). Sedan gick vi och la oss. God fortsättning allihopa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0