Kära sömn

Hej!
Blabla...länge sedan sist..blablablaa.. Idag vaknade jag 07.20 och fick skjuts av pappa hem till mamma. Där sov jag lite mer bara för att jag kunde. När klockan närmade sig 12.30 var jag på bussen på väg till Birsta med Märta. När jag kom hem igen pluggade jag i ca tre timmar och nu vill jag sova.

Dagens slutsatser:
- Jag får inte skavsår av de nya skorna.
- Jag har två nya tröjor i garderoben.
- Märta är bättre på att v i n n a fina priser än mig.
- Det är jobbigt att skriva ner allt som sägs under youtubeklippen "Världenskonflikter - Thailand, del 1 och 2" (ca 15 min vardera).
- Det är när man behöver plugga som mest man har tid att göra blogginlägg.
- Jag hade en finne på nästippen på skolfotot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0