Spela teater på teatern

Var och spelade teater på Sundsvalls teater med klassen idag, roligt att få improvisera direkt på scenen! Det är ett projekt son alla nior i Sundsvall har erbjudits. Roligt tycker jag. Jag fick dock sticka iväg under teatern för att intervjuas för sommarjobb på agera. Det gick ganska bra tycker jag så jag på att få jobba där ett tag i sommar.

Efter teatern skulle kamratstödjarna få äta lunch på biteline. Gott med pizza. Lite underligt att ananasen verkade kolsyrad, i smaken alltså. Efter pizzan åkte jag tillbaka till skolan på Snuggles (moppen) för att sälja biljetter till vårfesten på tisdag. Sedan var jag på matten en stund och efter det hade jag det sista arbetspasset på högstadiet. Sorgligt att det snart är slut. Kommer att sakna klassen jämarns mycket! Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0