Kubbkväll

Inatt sov jag hos Elina. När vi kommit hem till henne efter skolan visste vi inte vad vi skulle göra, men det löste sig fint. För Hanna smsade och frågade om vi ville vara med och spela kubb med några fler från klassen. Det ville vi gärna så vi susade ner till kuben och sedan vidare till myrparken. Folket som kom dit förutom Elina, jag och Hanna var Moa, Erica, Gustaf, Max och Hampus. Efter ett tag kom även Emma S, Johan och William dit. Två kubbmatcher spelades, men vi klättrade i träd, lekte pepparkakskull, lekte föra över pinnen straffet, tog en massa kort och skrattade en massa också. Sedan var det alldeles för mycket myggor, regn och mörkt. Då for vi hem till Emma. I alla fall nio av oss som inte hade åkt hem. Tyvärr var jag och Elina tvungna att åka ifrån Emma inom ungefär en timme.

Idag har jag och Elina slappat och sminkat oss överdrivet. Fast nu är jag hemma och ska snart äta god mat med familjen och Johans föräldrar. Sedan ska pappa komma och hämta mig, jag ska vara där över helgen. Kan ju inte missa kusinens dop! Som jag förresten ska sjunga på. Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0