Veckan

I måndags var jag jätteduktig och pluggade så mycket att jag glömde bort att duscha. Skönt att ha läxorna i alla fall halvt gjorda inför resten av veckan.

I tisdags sov jag hos Julia och åkte a-traktor för första gången, hennes. Jätterolig dag alltså! Också är det skönt att förlänga helgen, för det känns som att man gör det när man skapar sig lite vardagslyx.

Igår var det skola och teater med barnen. Kom in i en Ulrik period igen på grund av Julia. Mycket trevlig musik må jag säga.

Idag hade tjejerna i klassen sovmorgon på grund av utebliven kemi. Sedan är det inte så mycket annat som har hänt idag. Jag och Elina lekte spioner som när vi var små. Pangpang och smyga vid väggar. Och just det! Jag har sett årets första tussilagos! Pepp inför teatern ikväll med inte pepp inför musikprovet imorgon. Ingen hade sagt till mig att man skulle kunna kompositörer och sånt. Jag trodde att det bara var lyssningsprov. Men icke! Ska plugga nu. Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0