Premiärcykling

Idag har jag varit med Elina och sett på film samt premiärcyklat för i år. När jag kom till henne åt hon lunch vilket jag hade glömt att göra. Och snäll som hon är gjorde hon nudelsoppa till mig! Vilken tur man har ibland. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig när du ska gå på gymnasiet i Götelaborg! Har också skaffat ett hemmakvällkort idag, vilket i min värld är ascoolt. Tänk att kunna säga "jag tar denna" och sedan följa upp det med ett BAM! när man drämmer upp kortet på disken. Asså shiet!! Annars åt jag laxpasta till middag, har sett på bb och målat naglarna vita med mitt nya nagellack. Det blev inte lika kladdigt som jag trodde det skulle bli. Finnemang! Nu ska här sovas ända tills imorgonbitti. Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0