Mysdag

Idag var jag som sagt på stan med Elina och Julia E. Först åt vi frukost på coffeehouse, sedan gick vi och tittade på kläder. När vi inte orkade shoppa mer gick vi och köpte glass. Men den hann inte avnjutas på stan för att Elina skulle få hämtning och Julia skulle åka med dem. Jag skulle alltså bli ensam kvar på stan, och det ville jag ju inte. Så jag for med hem till Elina och hade skoj! Vi knäppte en massa kort och filmade en massa filmer där vi gjorde grimaser på varandra, sedan gick vi ut och satte oss med varsin liten chipspåse. När chipsen var slut kom vi på att ingen av oss hade byggt en snögubbe på hela vintern och fick lite panik. Paniken resulterade i att en snögubbe blev byggd, inte så stor dock eftersom min mor kom för att hämta mig efter fem minuter.

Till middag åt vi rårakor med kräftstjärtar, rödlök, avokado, körsbärstomater och crém freiche. Inte lika gott som mamma påstod, men det slank ner fint. Efter att ha ätit har jag haft strumpkrig med mamma, sett på tv, spelat drawsomething och låtit Salma vara i min onepiece samtidigt som mig. Det såg ut som en kropp med två huvuden som gick jättekonstigt. Men roligt var det! Nu tänkte jag krypa ner i sängen och läsa lite ut boken ego woman av Carolina Gynning. God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0