Helgen so far

Fredag:
På skolan hade vi promenad istället för skridskor p.g.a att isen var för tunn. En stund av dagen satt jag och Elina och lyssnade på musik ute i solen. Ett riktigt goldmoment. Efter skolan åkte jag till Mathilda. Vi åt på chao praya, såg på film och gjorde chokladfondy (som dock blev bränd).

Lördag:
Sov hos Mathilda och när jag vaknade hade hon redan klivit upp, mycket vänligt. Jag gick ner och åt frukost sedan bakade vi en massa muffins. Först blåbärsmuffins som blev gråa inuti. Sedan fantasimuffins med en massa olika smaker, samt glasyr till blåbärisarna. Runt fyra hämtade Böösarna mig och vi for en snabbis till nöjeshallen och körde gokart. Efter det åkte vi hem och efter en stund kom de över på middag.

Söndag:
Har nyss vaknat. Troligen blir det slalomåkning senare, inte helt säkert alltså. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0