Första grillningen

Igår var jag på himlabadet med pappa, Klara och Edvin. Klara åkte vattenrutshkanan för första gången! Magic eye alltså. Det är så roligt när människor övervinner rädslor och inser att det faktiskt var något roligt de kunde ha missat.

När vi badat klart åkte vi till Bodéns och åt grillat. Årets första och jättegott var det. När alla var mätta förvandlades bordet till en ritstuga där många vackra teckningar kom till liv. Sedan blev det gladiatorerna följt av hemfärd. Jag och pappa såg på någon film, men efter en stund blev vi för trötta och gick och la oss.

Idag, första dagen med sommartid, har jag tänkt plugga och till kvällen blir det middag hos farmor om jag inte minns fel. Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0