Filmkväll

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag. Det beror på att min telefon inte har haft internet. Jag har inte kunnat smsa eller ringa med den heller. Förskräckligt!

Idag har jag haft utvecklingssamtal. Mamma skämde ut mig, som vanligt vid dessa tillfällen. "Du måste bli snabbare på typ allt, sluta spegla dig i hundra år och börja motionera!" För sånna saker behöver ju Robert (min mentor) veta om, tycker mamma.

Efter skolan gick jag, Elina och Julia Selin ner på stan. Den mesta tiden spenderades på Barista. Vi fikade och spelade geni. Det var första gången jag spelade klart det spelet! Viktigt att inflika är att jag vann.

Nu har jag nyss kommit hem från den första filmkvällen på teatern. Hoppas det blir fler! Filmen vi såg på var Notting Hill. Som jag redan sett en massa gånger innan, en klassiker liksom. När filmen var slut och vi hade städat undan och dansat och så så samlades alla i soffan i köket. Tomas satt och berättade spökhistorior om huset och alla blev jätterädda. Jag tycker mest det är roligt att se på allas reaktioner eftersom jag inte tror på spöken. Något jag älskar är att man ser på vissa att de hittar på allt eftersom de berättar. Ändå blir folk jätterädda och skriker. Sedan går jag lugnt och fint för att följa med folk överallt när de inte vågar. För jag har ju redan intalat mig att det inte finns något att vara rädd för. Men ändå blir man rädd ibland. Så konstigt det kan vara!

Här kommer lite blandade bilder från veckan. Godnatt och dröm sött :)

P.s Suddet på en av bilderna är mitt och försvann i vintras. En dag i veckan när jag gick till bussen såg jag det ligga på marken. Det är som sagt så att det som göms i snö kommer upp i tö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0