En natt i Lubba

Igår var jag, Elina, Julia S och Hanna och pimplade i sidsjön. Eller vi hade inga pimpelgrejer, men vi satt på isen och hade mysigt. Plötsligt började isen knaka och vi blev jätterädda och flyttade sittplatsen en bit närmare stranden. Sedan kom jag på att vi kunde åka madrass nerför skidbacken. Inte hela alltså, men en bit. Visst må jag säga att man fick lite ont i rumpan, men det var jäkligt roligt! När vi kommit tillbaka till vår nya sittplats började vi prata om kvällen som vi skulle tillbringa i Elinas stuga. Hanna hakade på det och vi hade jättemysigt där också. Spelade absolut överens och hjärter tills klockan var fyra, då vi gick och la oss.

Vi väcktes klockan nio och åt frukost, sedan packade vi ihop och for hem. Jag duschade och la mig och sov lite mer. Lite för länge och tungt tydligen eftersom jag inte vaknade av varken alarm eller ringsignaler. När jag väl vaknade åkte jag ner till mamma som väntade på stan. Vi shoppade lite och åt kebab. Sedan skulle jag på teatern, men den var inställd för att bara Sofia var där. (jag var försenad) Så mamma och min färd fortsatte mot Niklas skola. Vi hämtade upp honom, skjutsade honom till karaten och for till birsta. Sedan hem igen och här sitter jag nu och ser på tv, som vanligt. Kram :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0