Klassresan då alla sköts men ingen dog

Tjabbtjenahejsamors!
I fredags var jag på klassresa, på mid adventures i torpshammar. Det bästa var helt klart paint ballen. Efter den åkte vi en superkall vattenrutshbana som gick ner i en liten "sjö". Som tur var hade vi badtunna och bastu bokat så man kunde värma upp sig. Badade i Ljungan gjorde vi också. Askallt men asballt. Sedan hittade inte mina stugkompisar och jag resten av klassen så vi sov istället. Lite tråkigt, men sånt är livet.

Idag har jag varit på birsta med mamma och Julia Selin. Mötte Elina och några fler från klassen. Kändes som att nästan hela Sundsvall var där. Men det kan jag förstå för det finns inget att göra andra regndagen i rad. Det är illa nog den första! Ska se på big brother finalen klockan 21:00. INGEN FÅR MISSA DEN!! Inte för att jag hejar speciellt mycket på någon. Lars är ju redan ute. :'(

Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0