Att ha lov

Märkte att jag inte hade bloggat på hela sommarlovet. Okejdå, Elina sa det till mig.. Men ändå. Tänkte glädja henne genom att skriva att det har hänt ovanligt mycket de nästan två veckorna av mitt sommarlov som gått hittills. Jag har varit med kompisar nästan varje dag, fått sommarjobb på Friskhuset i Sundsvalls sjukhus, varit i stugan, firat pappas födelsedag, hans fru Mariannes födelsedag, bokat resa med pappas familj till Turkiet, också har det hänt några saker som jag anser är för privata för att skriva här.

Ha det bra allihopa! Lev livet nu på sommaren. Så att du inte sitter där mitt i vintern och ångrar att du inte gjorde dittan och dattan. Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0