Sommaren hittills

TITTA MAMMA, ETT NYTT INLÄGG!
 
Sjukligt länge sedan, jag vet. Men jag har faktiskt en ursäkt! Blogg.se-appen fungerar inte på min telefon så jag kan inte uppdatera därifrån. (Det är endast där jag brukar göra det)
 
Då var det bara det där med något att skiva också... Under sommaren har jag varit med kompisar och familj. Inte åkt någonstans eller gjort något ovanligt. Eller jo, på midsommar var jag i stugan i Omsjö. Men vem säger att man måste åka iväg aslångt och spendera asmycket pengar för att semestern ska vara bra? INTE JAG I ALLA FALL! Att jag snart ska till Turkiet har inget med saken att göra.. Såklart är det skönt att ha en veckas säkrad sol men det är inget måste. Jag sommarjobbar ca två veckor i sommar. På/i Friskhuset i Sundsvallssjukhus. Det är en butik som säljer hjälpmedel, stödsaker, kryckor och en massa andra smarta saker. Dit borde ni gå någon gång när ni har svängarna förbi. De ska förresten öppna en till butik i stan den sjätte augusti. Varför inte ta en snabbvisit där när ni har tråkigt? Ha ett fortsatt bra lov, kram :)
 
Ni får leva med en gammal bild på smultron. Eller så kan ni leva på smultron för det är jättegott. Fast man dör nog inom ett tag om man bara äter smultron. Jag rekomenderar inte det. Ät blandat. I lagom mängd. Punkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0