I alla lägen glassar passar, ååååh jag måste ha glass...

Idag vaknade jag hos pappa. Vid tre åkte hela familjen in till birsta, där mötte jag Emma och Elina (som bestämt) och vi gick runt och provade kläder. Elina och jag har det lite besvärligt eftersom vi gillar ungefär samma sorts kläder. Så hon köpte en klänning jag visat och sa att jag älskade, då blev jag sur och så fortsatte det. Rätt idiotiskt egentligen, men klänningen var skitsnygg. Jag köpte en annan klänning på cubus istället, haha. Efter shoppandet gick jag med pappas familj och åt på Ikea. Köttbullar med mos för 17:- är inte dåligt! Nu ska jag slå in paket till mamma som fyller år imorgon, kram :)

(på bilden är Elinas klänning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0