En kväll på Rödbetsgatan

Man måste ju hålla vad man lovat, så först - sms betyder social menstruations svårighet. Om man lider av sms så får man tex exem eller blir stressad av att höra folk prata om mens. Nu vet ni.

Efter att jag varit i skolan idag kom far min och hämtade mig. Vi åkte hem och åt scones och drack te, sedan for vi till Tola och Ullis hela familjen för att käka tacos och slå sönder pepparkakshus. Martin och Inger med familj var också där, kuligt! Jag var mest med Wilma och vi spelade spel och såg på tv. Henne hade jag inte träffat på typ två år! Katastrof!! Nu är jag hemma igen, men jag har fått huvudvärk så jag och sängen kommer nog träffas snart. Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0