Skvadern

Idag har jag varit på elev för en dag på skvadern (estet) med Embla. På morgonen skulle vi ha varit på någon sömnadskurs tror jag, men läraren var sjuk så vi blev guidade lite kort och gick sedan till musikhuset. Där var det en man som visade oss lite musikutrustning. Han gjorde en låt också pratade han med några elever om tinnitus. Han guidade oss också, sedan gick vi till en bildkurs. De höll på att animera i photoshop.

Sedan var det lunch (risgrynsgröt) och efter det såg vi på en teater där två spelade och bara en av dem pratade. Efter det fick vi vara med estet-teater tvåorna och se på när de övade inför en teater. Den verkar jättebra! Jag vill se den när den sätts upp, det var andra eller fjärde april på konsertteatern och någon vill komma och titta.

Efter skvadern hämtade pappa mig och vi for och handlade m.m. När vi kom hem och fick vi främmande av familjen Häggström. Så till middag blev det kycklinglasagne och till efterrätt pannacotta med bär. Mumsiii!

God natt :)


Kommentarer
Postat av: M

Blir nog jättebra med Skvadern för dig! Otroligt vilka ögon du har på kortet förresten - alltid lika vacker! (varför funkar det inte att kommentera på vissa inlägg?) Häääärligt med sol idag också! Sol ute, sol inne - sol i hjärta, sol i sinne :-)

2012-02-26 @ 09:20:53
URL: http://jonnaaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket ska du gå? musik teater elr bild?:)

/en läsare!

Svar: teater :)
jonnaaan

2012-04-10 @ 12:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0