Fjortonde februari

Idag är det alla hjärtans dag om någon har missat det. (vilket är näst intill omöjligt eftersom alla skriver/pratar om det) Det jag har gjort för att göra denna dag till en hjärtedag är att baka cheescake och få små söta presenter. Själv har jag inte gett bort en enda materiell sak. Bara några extra komplimanger, men jag hoppas att de mottogs väl.

Annars har jag bara gjort vanliga saker idag. Eller ja, helt normal är man väl aldrig. På gympan var det fotboll vilket jag inte hade spelat på jättelänge, men det var superkul även fast jag inte var då duktig! På arbetspasset satt jag i matsalen och pluggade spanska. Eller ja, tills ante och hampe kom och ritade fula grejer på alla mina papper och mappen. Eller jag pluggade nog inte så mycket... Jag åt mest... När jag kom hem pluggade jag däremot! Och usch vad långt jag har skrivit! Antagligen för att jag inte orkar plugga mer. Stackars er som blir straffade av det. Förlåt, hihi. Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0