Teatervecka

Hejhej!
Jag ville bara titta in och säga att jag har jättemycket med både skolan och teatern just nu. Teaterveckan gör att man äter på stan nästan varje dag, bara ifall någon ville veta tänkte jag...

Det är alltså pga teatern som jag är så oaktiv när det gäller bloggandet. På skolan idag gjorde jag en låt, vilket var väldigt roligt! Lite konstig text men vad gör det?

Ni får gärna komma och titta på någon föreställning på konsertteatern i sundsvall på lördag eller söndag. Föreställningen heter Psykologen och handlar om en psykolog som är skyldig en massa pengar som hon inte kan få ihop själv. Hon kommer på en plan och utför den. Resten får ni se själva! Klockan 16:30 lördag och 19:00 söndag. Ha det bra, kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0