Hej och hå

Det var väääldigt länge sedan jag skrev något nu ser jag. Det har hänt många grejer, både roliga och mycket hemska. Man får försöka fokusera på de roliga för annars blir man galen. I fredags hade klara och edvin kalas, igår fyllde de år och då for vi upp till vilhelmina och hälsade på hos marie, liza och daniel. Det var skojit där, men nu är vi hemma igen. Det kändes lite mycket att åka 40 mil för en kväll tycker jag.. Men pappa skulle spela där uppe med musikpolisen. (hans band)
Nu står soppan på spisen och puttrar och snart kommer släkten och grattar klara och edvin, tänk att de är nio år nu. De har fått sina första mobiltelefoner, de är bättre än min telefon. Samsung med touch liksom, och jag har en uppfällbar sony ericson walkman... Jag ska skaffa en iphone, punkt slut - varulvstjut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0