hubbelibubbeli

Hejsan svejsan i vinterland! Nu har snön kommit, det har varit första advent och jag har varit på kurs. Det är så länge sedan jag skrev att det både har hunnit snöa och smälta, inte helt, men lite. Jag har jättemycket i skolan, igen, men det känns som att jag kanske klarar av det någolunda ändå! Jag har börjat på analysen (som skulle vara inne för hundra år sedan), labbrapporten har jag nästan gjort klar nu, tränar spanskaglosorna nu och har läst ut min bok. Men sällskapsdamen, mattekompleteringarna, boksamtalet, det jag ligger efter i engelskan, writinguppgiften m.m. har jag inte ens börjat med... Hoppas det går bra ändå! Julekram till... julebram?? Natti natti små tomtenissar, simma lugnt!


Oj vad jag bjuder på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0