Under lovet..

.. har jag bland annat:

Måndag - Åkt slalom med Julia S, Emma och Ante
Tisdag - Himlabadat med Emma, Linnéa, Elina, Ante, Hampe, Godda, Max, Oliver och Fredrik
Onsdag - Varit hemma med Julia S och spelat kort, åkt till pappa och sett Gullivers resor på 3D-bio (massagen ställdes in)
Torsdag - Barnvaktat Klara och Edvin, sett på Trassel på 3D-bio och jobbat
Fredag - Åkt skridskor, varit med Mona och åkt till mamma



Imorgon ska jag sova hos Julia och vi ska ha melodifestivaldisco typ (tror jag). Hoppas det blir superkul och att det blir någon bra låt som vinner ♥ Och förut idag så kollade jag på praktikpool, och jag ska visst praoa på sidsjöhotell jag (a) hihi, ha det bäst!

Tralalalaa, jag är glaa', så låt mig va om du vill förstöra min da'!  :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0