Tankspridd

Idag har det varit skola, efter en helg i stockholm och två studiedagar så kändes det ganska okej. Men det kommer fortfarande inte vara okej att ge barn läxor, bara så ni vet. På skolan var det so, slöjd (♥), och spanska. SO:n var.. tråkig. Fast i slutet kom Robert och Anna och berättade en tråkig sak, som jag funderar och tänker lite på nu. Det är så att det är en i min klass som har varit sjuk relativt länge, utan att veta om det. Men i helgen hade det blivit akut färd med helikopter till umeå för honom, så han hade opererats och det hade gått bra och så... Men det känns ändå lite läskigt tycker jag. Det är ändå en bra kille liksom. Tillbaka till dagen min. Slöjden var bäst - som vanligt, och jag sydde ganska mycket på bebistjöjan. Ja, det är en gemensam uppgift som alla ska göra. Det är kul, tycker jag. :) Sedan var det spanska - där jag, Elina och Linnéa redovisade våran teater. Det blev inte heeelt bra, enligt mig. Men wata häk? Nu ska jag försöka plugga lite, för vi har NO-prov imorgon, kemi. Tur att det inte är fysik i alla fall, då hade det varit jobbigare att plugga. ;) Måste bara tillägga att jag försökt plugga sedan tre typ.. Men då var det så att jag stannade och pratade med några dagisbarn, och glömde bort tiden helt.. Hehe.. (a) Sedan försvann resten av tiden med hjälp av en viss dator.. Tidstjuven ska jag börja kalla den. Men nuså ska jag börja runda av lite här, försöka i alla fall.. Hehe, kram, det behöver jag ♥





Don't know how to react..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0