hahahah, julia!

Det dära inlägget om att jag älskade att Erik Saade vann var INTE sant, bara så ni vet x) Det var julia som skrev, och jag tror att hon döljer något.. ;) VAD kan det vara troo?? Hon kanske gillade någon mer är Nicke-picke-äckel-päckel och The Playtones ;) He he he...


Idag har jag varit i skolan och på hälsan var det inte skridskor :( Så vi gick promenad istället, mot sidsjön så jag slutade vid fotbollsplanen och gick hem. Sedan gick jag in på ica med en krona och en femhundring och tänkte köpa någon godis för en krona. Så jag la en jordgubbe i en påse och skulle betala. Men den kostade två J*VLA kronor, så jag sträckte glatt fram min femhundring mot kassörskan... När jag kom hem så packade jag lite inför åre, sedan missade jag tre bussar och sedan åkte jag ner till kebab city och smaskade kebabtallrik med mamma stina och jennifer. Sedan gick vi på Body Shop sminkning och blev superfräsiga. Och nu är jag hemma och har sett på delar av top model, ice age 3, kick ass och big brother :) PÖSS

 Ssscchhhminkningggggg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0