@ home

Nu är jag tillbaka från Västerås. Åkte dit i onsdags efter "körningen". Sedan har vi bott hos Björn och Veronica med barnen Noel, Emilia och Alicia. På torsdagen såg jag på harry potter och hemligheternas kammare, sedan svimmade jag och då var hela dagen förstörd. Fredagen bestod av en tur på stan samt plockande av mördarsniglar (1 kr styck) och lördagen av badande i deras stuga. Då var också Ove och Barbro med och Ove plockade ut sitt öga. Igår var jag på grönan och sedan åkte jag hem till Sundsvall igen, blev lite ensamt med fem timmar själv på tåget. Men nu är jag hemma och har idag varit hos polisen för att fixa pass - det blev inget av det eftersom det var typ 20 personer före oss och de hann med typ 8 st i timmen - , fikat hos morbror stoffe och varit på teori. Nu är jag klar med all teori föresten, men jag har inte betalat än! Så jag tänker göra det innan jag gör provet. Men jag har sett ut en moppe som jag tror jag ska köpa, men jag har inte bestämt om den ska vara blå eller röd... Lutar mest åt blå.. Ni får hjälpa mig att välja :D Kramis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0