två timmars prommenad

Idag har jag varit med Mathilda :) Vi hade bestämt att vi skulle till birsta. Jag kom till henne vid typ tolv tror jag, sedan åt vi lunch och bestämde att vi skulle GÅ till birsta. (hon bor i skönsberg) Så efter typ två timmar och en massa blåmärken som orsakats av gula bilar var vi framme. Vi hann gå på tre affärer + jamjam och wongs där vi åt middag. Jag köpte inget utom mat :( Men inne på jamjam köpte Mathilda en slush (stavning?) och jag ville smaka lite ur den så jag frågade efter ett sugrör i kassan. Jag: "Jag skulle vilja ha ett sugrör." Killen i kassan: "Ska du suga med henne eller?" Jag: "Öh.. Ja? Då tog han fram sugröret och gav det till mig, det var vitt med blå ränder och en såndär skedform längst ner om någon undrade...  Sedan fick vi skjuts hem an hennes mamma. (vi slapp gå mer! :D :D :D ) Hejdå :)
 
 
 
(lite väl osminkat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0