mumsfisken försvann

Jag lever! Ni behöver inte oroa er! Efter torsdagens gatufest for jag hem till far min, och där har jag varit i typ en vecka. Eller Oxviken (mer exakt) är vart jag har hållit hus nästan varje dag, en underbar strand ute i Tynderö. Men jag har badat i pappas nya pool också. Kulkul! Det tråkiga var att jag inte hade några mer kläder med mig än en klänning. Så jag har haft Mariannes kläder varje dag. Samt hennes bikini. (och det var säkert supermånga som ville veta det) Men nu är jag tillbaka hos mamma, något brunare. :D Men nu kommer jag måsta plugga moppeteori i typ hela sommaren känns det som. Ha det bra alla som orkar följa min ointresanta blogg... Hejdå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0