Jag är materia, Einstein.

Idag har jag varit hos Elina med henne och Julia i typ två timmar. Vi gjorde inte så mycket mer än att knäppa roliga kort på Elinas iphone... Men det var roligt ändå. Sedan åkte jag hem och åt. Efter typ en timme for jag ner till traffiq 4 you och hade min första teorilektion, naturlagar. Jag ska ha klass 2 moppe så alla vet. (det vill säga de två som konstigt nog läser min blogg, börjar misstänka att en av de två är jag, pinsamt) Alla var jätteblyga och det verkligen tryckt stämning. Andreas från klassen och Daniel från konfirmationen var de som jag kände igen. Samt en tjej som heter Elin, men hon vet inte vem jag är, mohahaha! Jag känner mig alltid som värsta stalkern när jag vet vilka folk är, när de aldrig har hört talas om mig. Och nu pratar jag vanliga personer och inte superkändisar. Nu ska jag försöka att inte skriva längre, men det brukar aldrig funka för mig att skriva kort. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0