God is great

Idag har jag varit och badat med julia i sidsjön, precis som hon skrev i förra inlägget. Men det var bara jag som badade och vi var bara på stranden i typ en timme. Sedan swischade vi hem till mig på rosa faran. Vi gjorde några jättesöta drinkar och "fruktsallad" med KESO vanilj, äpple, päron smak, tog med oss yatsy och satte oss på balkongen. Vi har också åkt till ica och köpt glass, hoppat studdsmatta, nickat asstora basketbollar, spelat kinect och ritat på asfalten. Haft kul det vill säga! Nu har jag ätit middag, fisksoppa, och sitter och läser om oliver byström i min klass som är med i tidningen idag. Ni kan klicka på bilden där nere för att läsa artikeln. SMS:ar också med honom nu och han verkar må bra. Hoppas cancern ger sig snart. Ha det bra alla smurfar, peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0