glasspinnen?

Idag ville jag vara med någon, men alla tänkbara kandidater hade redan sysselsättning, så jag fick vara med familjen. Så vi for och fixade passet - på riktigt idag - och sedan åkte vi upp på norra berget. Vi tittade på kaniner och kycklingar och mitt i alltihopa så sa en röst att det var cirkus klockan ett, KUL tänkte jag och gick för att kolla lite närmare på saken. Det visade sig vara cirkusen som min kompis Anna är med i. Men det var ju luchtime och våfflorna skulle ha en väntetid på ca 20 min, så jag hann inte se den. :'( Men jag plockade en massa smultron istället! När vi hade ätit gick vi upp i tornet, eller glasspinnen eller slickepinnen eller vad det nu heter. Alla säger: Vet du vad tornet kallas? Och sedan säger alla olika namn, det är ganska frustrerande, men tillbaka till ämnet. Det är väldigt högt däruppe (22 m, hehe) men jag vågade stå däruppe jättelänge! När vi gått ner till bilen så for vi till birsta och jag köpte nya skor och en tå-ring. Och nu är jag hemma igen och vet inte vad jag ska underhålla mig med hela kvällen... Någon som har någon idé, sms:a eller ring (du kan fråga aanything) tack. Också har jag börjat fundera på namn till moppen... Lite udda kanske, men tänk vad kul att kunna säga: Jag och Barbro åker hem nu. Eller om man skulle döpa den till morsan, haha! Jag har typ 27 tänkbara namn, varav två redan nämnda. Älskar tex namnet Snuggles, stor chans att det blir det. Nu har jag skrivit väldigt långt ser jag, och det mesta är bara strunt.. Men man läser väl bloggar för att man har tråkigt antar jag, så det är bara att skriva och skriva för det är ändå inte till för något speciellt. Tror jag... Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0