gatufesten - onsdag

Tjabbamors! Idag har jag varit på stan hela dagen - från ca 11 till ca 22. Ganska jobbigt, men kul. Det är ju gatufesten nu här i Sundsvall, som jag har missat i typ tre år. Så när jag kommit ner dit så gick jag och Agnes runt och kollade lite i affärerna och sedan åt vi lunch på coffee house - sallad för mig. Efter det gick vi runt och kollade på gatorna, det är ju en massa saker där nu. Bl.a SMS-SM, massa kasta bollen i hålet och vinn grejer ställen, en studio mitt på torget där man fick spela in en låt - gratis, munk samt langosstånd och ett tivoli, m.m. Och klockan två så sjung Ulrik Munter och skrev autografer. Han är superbra på alla de vis som jag känner till. Jag köpte ett album eller singel eller vad det nu heter som han signerade. Också signerade han min tygkasse, haha XD När vi gått därifrån så kom Agnes på att hon glömt sin plånbok på Ulriks bord, men det var bara att hämta den som tur var. Och när vi hämtat den kom jag på att jag glömt min lekplanetenpåse. Fast jag visste inte vart. Så jag fick panik och sprang till sjunga på torget grejen, där den inte var, då sprang vi till SMS-SM stället och DÄR VAR DEN :D Och efter det så gick jag på teorin. När den var slut åt jag och mamma middag (sallad igen) på tant anci och fröken sara, jättegott var det. Jag hade aldrig ätit där, men rekommenderar det nu starkt. Sedan gick jag in till gf igen, med Elina nu. Vi stod typ och tittade på artister så som Loreen, Ulrik Munter (igen), Christian Wals (stavas?), Danny, Erik Amarillo m.fl. Också var det någon världskändis där som hette Jason Derulo (stavas?). Och alla skrek ashögt när han kom in. Jag visste inte ens vem han var. *pinsamt* Men nu slipper jag skämmas för att jag inte kan något om hiphop eller rapp, inte för att det var det han sjöng.. Men ändå :P Oj vad långt det blev idag, förlåt Julia XD Om du nu orkade läsa ända hit ner ;) Imorgon fyller Salma år, så jag måste lägga mig för att orka upp och sjunga imorgon. Fast vi får inte sjunga för henne så vi får se hur det blir med det.. Kram i alla fall ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0