fläsian

Idag klev jag upp typ halv nio och for ner och gjorde moppeprovet och KLARADE DET! Gladis chokladis! Så snart kan jag, Julia, Rosa faran och Snuggles trottoarrejsa! Men i alla fall... Jag tog sedan med mig min glädje till Fläsian där Julia befann sig. Vi solade oss och badade lite lagomt mycket, sedan for vi hem till henne och hängde upp badgrejerna. Då föreslog hon att jag skulle "övningsköra" lite och det gick faktiskt ganska bra. Men jag är dålig på att göra flera saker samtidigt, titta runt mig, styra, gasa och blinka är ju svårt... Men jag har ju bara kört typ tre gånger i mitt liv, men nu kommer det bli betydligt mer eftersom jag inom en vecka kommer ha fritt fram att köra som jag vill (nästan, hehe) när jag vill! Också ska jag bara säga att ikväll blir det filmkväll och "översovning" hos en av tjejerna, tjalalong! :D


(Konfirmationen) Haha, det ser ut som att jag är ledarsångare :P Och vad glada alla ser ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0