fjompigt

Fy vad fjompig man känner sig när man haltar för att man har ont i lilltån. Men historian bakom lyder att Elina jagade mig och då sprang min lilltå in i väggen. Det gjorde jätteont och blödde från nageln. Och när man kommer hem slår man självklart samma tå igen, vilket gör ännu mera jätteont. Man får hoppas att Halta-Jonna kan sova inatt. 

Och idag har jag varit på kubenbadet, tills det började spöregna... Då for jag till Elina och vi for ner på stan, lunchade på barista, shoppade på cubus och for hem till henne igen. Då kom hennes tremänningar och efter typ två timmar åkte jag hem. Nu har jag ätit middag och sitter nu och skriver här. Kram kram :)


(bild från när jag var i stockholm i våras så den har inget att göra med texten = onödig)

P.S Nu är moppen beställd! Och det blev den blå, fast vi nyss såg att den fanns i svart också. Men den blå var finare. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0