Annoying

Måste skriva av mig lite om en sak jag stör mig på. Har ni sett milda reklamen med kocken Kari? När de säger: Det kan kocken Kari intyga, om han kunde. VAD F*N MENAR DOM MED DET?! Kan han eller inte? Make up your mind! Just nu sitter jag i alla fall och ser på extrema samlare, och idag är det verkligen extremt. En tant hade en son, som polisen tog för att hon inte hade städat på typ fem år. Så han fick bo hos sin storasyster. Nu är sonen typ 30 kanske och det har kommit dit ett team som ska städa åt henne. Jag tror de har slängt typ 1800 kg skräp på en dag. Och de har hittat två döda katter under allt skräp som låg överallt, och ett par löständer som hon typ stoppade in i munnen. Hon har inte haft vatten i huset på typ 6 år, och jag och mamma sitter och undrar vart hon uträttar sina behov... Vilken sjuk värld vi lever i. Men jag lovar att jag aldrig ska bli sånn. Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0