veckans höjdpunkter

* busschauffören igår (på väg till elina)
Först så sa han något konstigt som varken jag, elina eller julia e hörde.. Sedan skulle han hjälpa en gubbe ur bussen och på vägen tillbaka till ratten så stannade han precis bakom mig och typ steppade högljudt.. Jag vände på mig och... skrattskrek? Och när vi skulle gå av bussen så ropade jag hejdå och steppade lite jag med. Sedan vinkade jag till honom och han till mig när han for iväg. :') Han var en riktigt bra chaufför, som gjorde min dag. 

* spelat kinect med julia och elina
Ja, min mamma och låtsaspappa har köpt det där tv-spelet till Xbox med en ganska stor kamera, som filmar en när man gör banor. Man styr genom att röra på kroppen.

* salma har fått magsjuka
Vilket betyder att jag säkert också kommer att få det.. :( Vill inte!! Kommer att tjocka på med en massa mat så det räcker hela helgen ifall jag kräks upp allt..

* bara inte du
Jag har börjat läsa igen! Hade glömt hur lugnande och kul det var! Men nu har jag kommit igång igen med boken "bara inte du" med Katarina Von Bredow. Hon är jättebra!

* skolstart
Hahaha, just det! Skolan började ju den här veckan! (tror jag) Glömde det..

* Ny engelskalärare
Karin har slutat/blivit sparkad (vet ej) och därför har vi fått en ny lärare som heter Anna Andersson! Hade henne första gången idag, hon var asbra. Första bra engelskaläraren någonsin, snälla gud, låt oss få ha henne kvar. Hon är våran mentor också föresten. Kulkul.

Ha det jättebra och hoppas att ni inte får magsjuka... Kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0