världens bästa Karlsson

Idag har jag sovit längre än någon annan gång i mitt liv, till halv ett! Resten av familjen hade åkt till drakborgen, så jag kunde sova i lugn och ro. Nu har jag suttit i sängen, nerbäddad, och sett på Världens bästa Karlsson. Har börjat bli lite beroende av honom.. (puss på 15.15)

Ikväll ska jah ut och äta med tjejerna. Eller det blev bara jag, Elina och Emma som är säkra på att vi kommer att gå. Linnéa har sagt kanske p.g.a att Tova har kommit, men de kanske skulle komma båda två. Julia Selin är i Norrköping och har piercat sig. (blev jättefint, kolla hennes blogg) Och Glundan skulle Elina ringa till, men jag tror inte hon fått svar.. Men nu låter det som att mamma och co. kommer hem! De har köpt KINECT, så det blir till att prova det nu. Ha det bäst, flodhäst! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0