störande

Igag så började skolan och allt det där, sedan gick alla till Linnéa, men där fick bara Emma och Julia vara, så jag och Elina gick till henne. Det var så synd, för jag var på vara med Julia humör.. Men hos Elina var det kulkul ändå!



Jag stör mig på lärare. Eller inte alla, men de som utnyttjar de där snälla tjejerna. Som när man var mindre..
- Jonna, kan inte du hjälpa mig att ställa upp stolarna?
- Jonna, de där pokjarna är så bråkiga, kan du inte sätta dig emellan dem?
- Jonna, kan du dela ut papparna?
- Jonna, du som är så snäll kan väl prata med din nya klasskamrat så den inte känner sig så ensam?
- Jonna, kan du, kan du, kan du???!!! Blir lite lagomt less jag..

Kram i alla fall.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0