pappis

Igår efter att jag, Elina, Julia E och Emma hade ätit så hyrde vi en film (Vampyrer suger) och for hem till Elina. Emma följde inte med, men vi andra gjorde det och sov hos Elina. Vi somnade vid typ fyra och vaknade vid halv tolv. Då hade Julia redan åkt hem, hon skulle till stallet eller något. Så jag stannade hos Elina och åt potatisbullar och spelade Wii. Hon vann i typ allt utom fisket, för jag äger på det. Efter det kom Johan och Salma och hämtade mig, vi åkte till Volvo och kollade på bilar, tror han har bestämt sig för en svart V70.. Känns som värsta Bingolottobilen. Sedan for vi hem, jag kramade på mamma och packade och for till pappa. Så här sitter jag nu och väntar på att gomaten ska bli klar, mums! Glömde säga att jag åt lax med bulgur, bondsallad och hollandäsås. (stavas?) Men nu ska jag ner och vara social med tvillingarna. (mina syskon, Klara och Edvin, 8 år) Ha det bäst :D
Ha en mysig fredagskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0