mammas stora dag

Hallojs :D
Idag fyller min mamma 40 år. Vilket betyder att jag fick kliva upp tidigt, klockan åtta.. Då var det sång och fika på sängen som gällde. Eller det där med sången protesteade Salma emot.. Men vi sjöng ändå, för det är ju den bästa stunden på födelsedagen! Också fick hon en massa härliga presenter, men min var såklart inte färdig än.. Så den arbetade jag med tills typ tolv, då jag gav henne den. Hon älskade den! Det är så kul att ge bort saker när man ser hur glad den som får saken blir. Mamma hittade inte orden kan man säga, för hon sa typ: "Nemen åååh Jonna! Hur kunde du göra så här fint? Åååh, också har du liksom fått det att likna mig, fast man ser det inte jättebra.. Med mina former och liksom.. ÅÅhhh taaaack Jonna! ♥♥♥" Ja nu har ni kanske kunnat lista ut vad det var.. En tavla.. Som skulle likna henne.. Hihh ♥ Och det kom en massa folk hit! Morfar, Rosemarie, mommi, Niklas, Stoffe, Pappa, Marianne, Klara, Edvin, Jens, Börje och Fia! Kulkul! Men nu ska jag ta och sova så skönt, i vaggan lull. Kramis ♥


Försök alltid vara DIG SJÄLV, för alla andra finns ju redan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0