Moose..

Idag har jag haft en fullproppad dag, fast den har ändå varit ganska lugn. Det hela började imorse, när vi skulle till skönsmonsskola och redovisa om våra svampmiljöer. Det gick bra och så, men jag kom 30 minuter för tidigt... Jag ringde till Julia som sa att jag kunde gå dit. Efter ca 10 minuter hos henne gick vi tillbaka. När vi hade redovisat och var tillbaka på höglunda var det mentorstid. Vi fick reda på att vi inte kommer få ha kvar Anna, våran mentor, samt svensk- och engelsklärare. Svenskan gick därför till största delen åt att sitta och klaga hos rektorn. Sedan var det lunch och efter den matteprov, som avbröts av brandlarm (händer typ en till två gånger i veckan). När vi fick gå in igen så gick provet förvånadsvärt bra. På hälsan efter matten var det meningen att vi skulle ha zumba, men det fick vi inte för instruktören var hes och utan mikrofon. Vilket innebar att vi fick sluta.

Efter skolan åkte jag till Elina. När vi kom innanför dörren sa hennes lillebror att hon skulle ner på stan, så vi for dit. Sedan visade det sig att hon inte hade behövt åka ner på stan, men vi stannade ändå och handlade lite julklappar. Efter det åkte vi hem på varsit håll. När jag kom hem var det meningen att jag skulle åka till friskis med Sofia, men mamma kunde inte skjutsa och jag har ingen aning om vart det ligger, så det blev inget av med det. Jag åt istället middag och sedan for jag, Salma och Johan och köpte julgran. Nu ligger jag i sängen och ser på allt jag gjort idag. Vilket känns ganska mycket... Jag tror jag säger godnatt nu ;)



+ Det har kommit mer snööööö! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0