Ge mig sims 2

Öhum.. Här kommer ett onödigt inlägg, men jag har jättetråkigt så ni får ha lite överseende. (kan man skriva så?) Jag tänkte i alla fall skriva att jag saknar att kunna spela sims. Det har kännts som att något fattas i mitt liv. Jag har inte spelat det på kanske tre år, och det känns SK*T TOMT! Har försökt installera det från min gamla sims-skiva, men det går inte. Den är trasig! Så jag efterlyser nu en startskiva för The Sims 2. Skulle bli jätteglad om någon ville hjälpa mig. Också tänkte jag berätta att när jag var mindre och hade gjort typ en hel stad och spelat med den i ca 60 timmar sammanlagt, så råkade min låtsaspappa radera allt detta! Jag gick sönder innuti. Hemska minnen minns man. Kram och tack på förhand ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0