Drakbåtsfestivalen

Nu är jag arg för min låtsaspappa skulle låna datorn när jag hade skrivit jättelångt om allt kul jag gjorde igår. Sedan stängde han alla flikar, vilket jag förstod att han skulle göra eftersom han är så klumpig. Usch, förlåt Johan, men det var elakt. Jag var i alla fall på drakbåtsfestivalen igår med Agnes, Julia Selin och Julia Englund. Fast Julia Englund gick bara med oss i cirka en timme, medan vi andra gick i typ tio timmar.. Vi gjorde inte så mycket under dagen, utom att handla lite kläder och gå runt i cirklar. Fast det är kul det också! På kvällen gick vi bort till folketspark och dansade och sjung på scenen där. Skitkul tyckte jag, höjdpunkten på dagen. Och nu ska jag ringa till pappa för att kolla om jag ska till honom idag, vilket jag vill, men jag vill samtidigt vara med Julia, Emma, Linnéa, Oliver och vilka fler det nu var som skulle beställa hem mat ikväll... Men eftersom jag åker till Rhodos på onsdag så vill jag hinna vara lite med pappa. Kramkram :)


Bild på mig och agnes sedan igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0