praktikdag nummer tre

Idag är det onsdag och jag har varit med städpersonalen på hotellet. Har bland annat kollat runt i några rum, dammsugit, städat toaletter m.m. Men värst av allt var att städa på ett studentboende i närheten. Det var några som inte hade diskat på några dagar, men att dömma av lukten hade jag gissat på två månader... USCH säger jag bara! Och Anika plockade ut gamla saker ur kylskåpet, typ inga saker blev kvar. Usch där också... Efter praoen gick jag hem och la mig i soffan, somnade och vaknade liiite för sent. Tjugo i sex för att vara någolunda exakt. Också var det genrep på konser, med samling klockan sex. Bråttom bråtton att fixa mackor, packa grejer och åka ner. Men sedan gick det ganska bra där nere, och på fresag är det premiär som sagt var! Hihii! ♥  Jag oroar mig för att inte hinna med skolan :'( Jag viiiill göra det, men orkar aldrig och vet inte vart jag ska börja. Måste plugga matten - som jag inte fattar någonting av, SO:n - det lär nog gå ganska fort ändå, tar lite dag för dag och engelskan - Måste ringa till Julia och ta hand om vissa områden, fixa dem och träna på framförandet. Hua, jag måste ta itu med detta, men har fullt upp med teatern helatiden. Men jag ska inte prioritera bort skolan, den är trots allt väldigt viktig. Hua hua som sagt var, nattinatti små barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0