praktikdag nummer ett

Idag var första dagen på praoen. (Sidsjö hotell & konferens) Jag fick vara i köket och ska vara det imorgon också, sedan blir det två dagars städning :( Men nåväl, det går nog ann det också. Sista dagen ska jag duka och sådär i ett annat hus som också tillhör hotellet, för de ska ha någon tillställning i helgen. Nu ska jag snart ta och fara ner på stan, eller nej, det är ju inte förens klockan sex! :D Men då ska jag i alla fall ner på konser-teatern och repetera, och på fredag är det premiär! **> Hoppas verkligen det går bra. Nu ska jag lyssna på musik och njuta av tanken på att cykla. Dock orkar jag inte cykla nu, för jag har stått upp hela dagen och har lite småont i fötterna...  Måste bara säga att jag har glömt mina strumpor uppe på ettt kylskåp på praoen :( Hehe.. Fräschigt?? XD

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0