dan' före födelsedan'

Imorgon fyller Julia Selin år :D Så idag ska vi ut och äta och fira henne! Jag tror att det blir typ halv sju.. Just nu är jag hos mommi och har varit runt och kollat på hus & rum, fyndlagret och ica med henne, hennes kompis Kerstin och Salma. Efter att vi varit på alla dessa ställen så slog vi oss ner och skulle äta pizza. (Jag åt kycklingrulle istället, som vanligt) Men vi satt inte bara vi, utan Kerstin hade mött sitt barnbarn och hennes kompis. Kompisen visade sig vara Anna Holst som nästan började i våran klass förut. När vi käkat klart så gick vi hem igen, och nu sitter jag och skriver och äter godis. (a) Men nu ska jag sociala mig med mommi och Salma. Kram ♥


Funderingar just nu:

* Varför finns det aldrig blå karamellfärg i affärerna?!
* Är allting småsmå atomer som ligger som legobitar över hela.. öh.. allt som existerar, och hur kan man då se igenom vissa saker? Jag menar.. syre är ju också atomer liksom.. ?
* Kommer jag att komma ihåg alla repliker på premiären?
* Kommer jag kunna matteprovet?
* När ska jag ringa till min praoplats? Och får man inte praoa om man inte ringer dit?
* Är det verkligen nödvändigt att sommarjobba, eller kan man ha den här sommaren som den sista fria? Det vill jag så gärna!
* Ska jag ha moppe?

Nu ska jag inte skriva upp fler tankesaker, för de får jag tänka på själv. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0