Ny header

Hihihh det är ju jätteroligt att byta "look" på bloggen :D

Men i alla fall.. Idag har det varit skola och grejjs, orkar inte skriva vad det var. Hade ont i huvudet efter skolan så jag åkte buss till mammas jobb, men då hade hon redan åkt hem så det fick bli mera buss. Fast vi möttes på busshållplatsen (hon satt i bilen) och jag fick skjuts upp för backen. Näår jag kom in blev det toan och sedan skulle jag sova med lillSalma. Det går aldrig för vi ligger bara och busar. Hon fick gå ut efter kanske en halvtimme. Efter middagen så satte jag mig att göra läxan, som inte gick så bra.. Och det ska vara klart imorgon. Jämarns SO! Varför fanns det en Karl XI?! Nu måste jag ta en tablett för huvudvärken börjar komma tillbaka.

//kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0