Kalle XI

Hejhej:)
Sitter vid datorn och ska egentligen göra färdigt Karl XI, men designa om bloggen är så mycket roligare ;P Det är så svårt att komma på vad man ska skriva när man läser vad man ska skriva om, men inte får skriva som det.. Och jag förstår inte ens alla orden XD Pappa håller på att fixa nere i hallen. Fototapeten ska upp, tror det är klart nu till och med :D En bild på en skog med sol som tränger in mellan några grejar. Den är fin :) Och säkert dyyr :O Det är ju inte så bra att den är det.. Tänk om det skulle komma en tjuv och slita bort den :O eller stänka lera på den ;O Hoppas inte det, jag som är så tjuvrädd :P När jag blir klar med uppsatsen ska jag cykla bort till farmor och farfar. Klara är där nu :) Men nu ska jag jobba på uppsatsen så den BLIR KLAR någon gång XD Ha det så bra:)
//kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0