21:30

Hallojs :)
Dagen började med att jag tog bussen till skolan. Där var det M-tid och Patrik sa att vi i ansvarsgruppen för klassresan skulle skriva ännu en lapp inför resan. Det skulle vi göra på håltimmen eftersom det inte var musik. När vi skulle göra denna kom Gunilla in och sa att vi skulle göra ren alla bänkar som var såå smutsiga (typ ett sträck på varje). Sedan sa hon att vi inte fick vara i klassrummet. Jag ba: Men hur ska vi göra rent bänkarna om vi inte får vara i samma rum som dem? Då sa hon: Nemen nu hör ni på vad jag säger! Ni får inte vara här inne. UT! Då gick vi ut och skrev, typ två meningar, sedan gick vi till stan och köpte hamburgare. Vi satte oss på torget och åt, jag, emma och elina. Vi skulle egentligen ha gått till julia s och maria borta vid fontänen, men vi hade bara 30 min på oss och det var så fint på torget :P Senare när julia och maria var sura på oss så sa elina att hon sagt åt mig att ringa dem och säga det. Men det kunde ju hon ha gjort lika gärna x) Maria och julia pratade med mig och inte de andra, fråga inte varför ;D Efter skolan cyklade elina och jag hem till henne :) (med hennes cykel) Men på vägen stannade vi till vid Linnéa för att se på våran Kalle XII film :D Den var inte lika pinsam som vi trodde att den skulle vara :P Hihihhh <3 Så den ska visas imorgon på svenskan eller so:n :) Hos elina så solade vi, läste gamla grejer ur hennes dagbok och åt rostbiff :D När jag tagit bussen hem så åt jag och var lite med granntjejerna :) Sedan var det dags för den sista teatern för i år D': Och det var inte ens roligt där idag! :O Man fick typ bara meningar som man skulle komma ihåg och säga i olika volym i typ 1,5 timme :( Men det var roligt att vara där i alla fall :) Folket är så härligt och det är så synd att det var sista gången för terminen! Nästa grej är ju inte förens i augusti! :O Men jag önskar att det kommer gå bra utan dem också :) Kramen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0