20:03

Hejhej :)
Idag ar jag varit på Charlies dop :) Dagen började med att vi gick ner och sjöng för marianne, det är ju morsdag :D sedan åt jag frukost och byggde med lego (hus som alltid). Sedan började det regna så då gick vi ut och blötte ner oss, edvin klara och jag. Klara blev kall så hon gick in. Efter lunchen, rostmacka med korv och mos på, så gjorde vi oss i ordning inför dopet. När vi kommit dit (i tid!) så sound checkade marianne och pappa som är så musikaliska av sig. Dopfikat var gott men jag hann inte få någon jordgubbstårta! :( Men blåbärstårtan var smaskig den också :D Väl hemma så skrev jag en ansökan om att få jobba på folkan en dag i veckanungefär. Sedan grillade vi med farmor och farfar. Oxfilé och klyftpotatis med ädelostsås blev det :D Nu ska klara och edvin sova och jag ska gå ner till tvn tror jag :) Ha det bäst! Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0