18:23

Hejsvejs :)

Nu är jag ensam hemma och borde väl egentligen göra läxa. Men orkar inte med det ;P Tror jag ska ta med mig datorn till badet :D Men i alla fall. Idag har man haft utvecklingssamtal. Det gick väl bra det, som vanligt XD Fast jag börjar känna mig lite stressad. Jag menar i femman tyckte jag att allt var så svårt. Men sedan kom samma saker i sexan och då vasr man lugn och behövde inte anstränga sig ralls... Men nu börjar det bli svårt igen :S Vi börjar få så mycket läxor också! Förra veckan hade vi: spanska, svenska, engelska, biologi, SO och en till svenska. Plus att jag hade mitt första omprov :O I tryck, som jag för övrigt är sämst på.. -.-' Vi har nästan samma ämnen den här veckan också. Men om man gör upp ett shema så hinner man nog ^^> Gud vad tråkigt det måste vara att läsa min blogg XD Men man kan nog skratta lite smått för sig själv åt alla felstavningar XD Men i alla fall. Efter utvecklingssamtalet var det SO, där man skulle lämna in en grej, men jag inte hann eftersom jag hade sjukt ont i huvudet igår :( Under lunchen tog all mjölk i hela matsalen slut så Emma ville ha min, men det fick hon inte, men hon tog den ändå. Då fick  hon ju skylla sig själv att hon fick hela över sig :P Men hon skvätte på mig också :O Sedan doppade vi en servett i mjölk och sprang efter de andra med den. Uscha vad arga de blev då ;O På hemkunskapen skulle vi göra någon slags linssoppa.. Den var rätt god, men alldeles för mjölig :S och jag fick äta upp allt (som jag inte orkade ELLER fick äta upp för Ann) eftersom oliver inte åt något annat än en macka. Julia, Maria och jag satt och försökte hålla oss för skratt när vi blåste upp kinderna för fullt :'D Men då kom Ante och Gustaf (tror jag det var) och förstörde :( Innan AP:n så gick Gustaf och co. ner och skrämde några fyror och puttade ner en utav dem i en buske, du tyckte jag jättesynd om dem och gick ner och sa: Ni ska inte vara rädda för honom, han är sådär dum. Om han gör något så kan ni komma till mig <3 De andra tyckte jag skämde ut mig, men jag tyckte bara att det var snällt gjort :D Oj vad långt det blev :O Hahahha <3

//kramen

Kommentarer
Postat av: julia :)

"va inte rädda för honom han är bara dum i huvudet"

x)

lite pinsamt var det väl? haha

2010-05-05 @ 18:13:04
URL: http://juliaselin.blogg.se/
Postat av: Jonnaaan

Det kan du skriva upp XD

Fast det kändes bra i hjärtat <3

2010-05-09 @ 12:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0